[Fanda] Kde zohnať Kuk?

Rastislav Kiss rastik.kiss na gmail.com
Sobota Srpen 15 01:19:07 CEST 2015

Zdravím,
mám takú v dnešnej dobe trocha neštandardnú otázku- kde zohnať čítací
program Kuk pre ms dos a je zadarmo?
Som síce zástanca win 10, no jedna vec mi vadí- zrušenie schopnosti
príkazového riadku spúšťať väčšinu dosovských aplikácii. Nechcem tu
vivolať debatu či je tento krok zo strany microsoftu správny alebo nie,
veď o tom boli predchádzajúce príspevky no zaujíma ma či by Kuk bolo
možné nainštalovať na dosbox. Typujem že áno, lebo sa mi cez audiogames
podarilo zohnať talkingdosbox 2 čo je vlastne portable dosbox, s
nakonfigurovanými troma čítačmi obrazovky - jawsom, flipperom a asapom.
Jedinú chybyčku na kráse to má v tom, že hlas je anglický a teda hrať s
nim niektoré skvelé české alebo slovenské textovky či hry neprichádza v
úvahu.
Za odpoveď vopred srdečne ďakujem.
R.K.