[Fanda] Thunderbird a otevírání zpráv v nestandardním režimu

estrella estrellacz na gmail.com
Čtvrtek Srpen 13 06:25:02 CEST 2015

Zdravím, když jsme u thunderbirdu, tak stává se mi, že u win osm jedna s
thunderbirdem a anglickým jawsem patnáct se mi po aktualizaci systému
windows stane, že mi jaws v thunderbirdu nečte, když thunderbird spustím
a dám mezeru, kterou se dostanu na seznam zpráv, tak mi nečte, od koho
zprávy jsou musím stisknout enter, ale před aktualizací systému mi to
jde v pohodě. Petra Podrábská