[Fanda] Thunderbird a otevírání zpráv v nestandardním režimu

Marek Durila marekdurila na seznam.cz
Čtvrtek Srpen 13 05:00:05 CEST 2015

Nemůže, já mail na seznamu otvírám enterem, esc nebo ctrl.w zavírám,
když stisknu delete, správa se vymaže a hned sem v následující.
Jediné co jsem vypozoroval, že např. první správa je od Vás martine,
druhá od Zdeňka, třetí od pana Jungmanna, když sem v seznamu správ, vaší
smažu, skočí mi to na Michalovu, Zdeňkova tam jakoby neni, ale když
uzavřu TB a spustim, tak ji tam vidim.
Zkuste seznam znovu přidat.
M D