[Fanda] Prubeh bootovani stroje

GP1 gp1 na nextra.sk
Středa Srpen 12 11:57:05 CEST 2015

Ahoj Tapin!
Nájdi súbor bootlog, kde je zapísaný každý krok štartu.

Ak by si chcel presne zmapovať čo sa deje budeš potrebovať vidiace oko,
ktoré odchytí jednotlivé hlášky.

Ak má počítač priamo paralelný port, je možné pripojiť lubovolnú tlačiareň,
ktorá po stlačení klávesy prtscr pošle obsah obrazovky na tlačiareň.
Texty už hravo nascanuješ a pomocou OCR prečítaš.
Peter
----- Pôvodná správa -----
Od: "Vítek" <tapin na wo.cz>
Komu: "Konference - Fanda" <fanda na elsa.cvut.cz>
Odoslané: 12. augusta 2015 8:19
Predmet: [Fanda] Prubeh bootovani stroje

Zdravím,

U nevidomého je noční můra, když stroj nezačne mluvit např. u restartu
počítače, který nenaběhne. To se mě přihodilo právě nyní, ale na konec jsem
stroj naběhl po několika na slepo stisknutích escapech a enterech po
nějakém čase. Po druhé se mě ale stalo totéž. Mám jednoduše nějakou potíž s
nabíháním Windows.

Je prosím nějaký log záznam o průběhu bootování stroje, kde by se dalo
regulerně vyčíst, kde vzniká problém? Za současných podmínek se obávám
stroj restartovat, aby vůbec naběhl. Jinak je svižný, rychlý, v pohodě, aby
mě zase nějaký expert nedoporučoval, abych si to přeinstaloval (nevidomý
bez koukače poskoka asi těžko) nebo abych šel do nové mašiny (pokud mě na
ní přispějete, proč ne).

Budu proto rád za všechny rady v intencích položené otázky.

Moc děkuju
Vítek