[Fanda] zajímavý problém u notebooku lenovo

estrella estrellacz na gmail.com
Středa Srpen 12 07:03:26 CEST 2015

Zdravím, protože mi dosloužil můj stávající notebook, používám přechodně
na nezbytně nutnou dobu notebook Lenovo. Mám zde zajímavost u skype,
když chci volat, tak aby mi sloužil mikrofon, tak ač je to tam
nastaveno, musím v nastavení hlasitosti vždy stlumit a pak zesílit
úrovně mikrofonu, občas to stačí, jindy ne a pokud ne, tak musím ze
zdířky, kde jsou připojeny reproduktory či sluchátka konektor odpojit a
znovu připojit. Tento stroj má jen jednu zdířku, která slouží jak pro
externí mikrofon, tak sluchátka, ale pro skype používám mikrofon
interní. Na stroji jsou win osm jedna. Díky za vaše případné postřehy.
  Petra Podrábská