[Fanda] Google účet a blokování zařízení

Roberto Lombino lombino.roberto na outlook.com
Úterý Srpen 11 15:58:31 CEST 2015

Zdravím. Já jsem sice nikdy tento problém neměl, ale když jsem se pak
začal přihlašovat z více zařízení, pro jistotu jsem si změnil nastavení
a myslím, že to by mohlo vyřešit i Váš problém. Po přihlášení do GMailu
klikněte na odkaz Účet, potom snad Přihlašování a zabezpečení a tady je
nutné zapnout dvoufázové ověření. To v praxi znamená, že po přihlášení
dostanete SMS s kódem, který je třeba napsat do editačního pole. Pak tam
ještě zaškrtněte U tohoto počítače již nevyžadovat nebo nějak takhle a
je to. Akorát je potom bohužel nutné nastavit si hesla pro aplikace,
čili vygenerovat pro každou aplikaci jiné heslo a nějak přehledně každé
z nich nazvat.
Takže asi tolik, věřím, že Vám můj návod aspoň trochu pomůže.
Pěkný den,
ROberto Lombino