[Fanda] spájanie audio a video stopy

František Ollé frantisek.olle na netopier.sk
Úterý Srpen 11 15:45:41 CEST 2015

Zdravím fandovia!
Mám na Vás nasledujúcu prosbu:
Potreboval by som spojiť audio a video stopu tak aby šla synchrónne, je to totiž film v ktorom nešiel zvuk a ešte mám aj audio stopu zvlášť v .mp3 a tieto dva súbory by som potreboval skombinovať do kopy. K dispozícii tu mám virtualdub, ktorý mi toto .avi nenačítalo a potom ešte windows movie maker, je to možné urobiť bez použitia zraku?
Prípadne najprv by som to skúsil spojiť tak, že by som spojil audio a zvukovú stopu tak ako sú teda poviem príklad naimportujem si video a k nemu naimportujem zvuk, len teraz neviem ako by som tieto dvä stopy mohol zlúčiť do kopy aby začínali v rovnakom čase.
Do moviemakera sa mi to podarilo naimportovať teda aj audio aj video stopu, ale keď som to dal uložiť, tak sa mi uložila len tá audio stopa.
Za pomoc vopred srdečne ďakujem.
S pozdravom František Ollé