[Fanda] Google účet a blokování zařízení

Jiří Drastich drastich na braillnet.cz
Úterý Srpen 11 15:30:50 CEST 2015

    Přeji pěkný den

    před časem jsem si zřídil účet na Google a i schránku na gmailu. Vše by bylo jakž takž, na Apple zařízeních se mi to povedlo rozchodit i přez imap, ale občas mi chodí do schránky mail s tím, že Google zabránil v přístupu neznámému zařízení. Netušíte kde a co v nastavení udělat aby se to nedělo? Předpokládám, že je zapotřebí něco přenastavit, jen jsem doposud nepřišel na to co. Moc přehledné to tam není.
    Pokud budete někdo vědět, budu vděčný. Dík a zatím

    Jirka