[Fanda] Hp elitebook 820 oprava základní desky reference na servis

Jirina Holenova Jirina.Holenova na centrum.cz
Úterý Srpen 11 07:20:06 CEST 2015

Děkuju všem za tipy.

Je tam ssd.

Zdravím
Jiřina

-----Original Message-----
From: fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz
[mailto:fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz] On Behalf Of Marek Durila
Sent: Tuesday, August 11, 2015 6:06 AM
To: fanda na elsa.cvut.cz
Subject: Re: [Fanda] Hp elitebook 820 oprava základní desky reference na
servis

Na SSD by mělo snad stačit kalsický 2,5 box, od kterého by se disk dal
vložit není-li to msata.
Otázka jak, je nb starý, jeslti je v záruce, což asi předpokládám, že
ne, tak jednou mi něco montovali v Gigacomputeru, jendou něco v Asupport
na žiškově.
Ale bacha, jestli se bude muset fakt měnit celá deska, tak to určitě pod
3000 nepude no.
M D