[Fanda] Brltty na Windows 7 a braillský řádek Tieman

Jan Snyrych snyrych na braillnet.cz
Pondělí Srpen 10 19:51:07 CEST 2015

Dobrý den, Martine,

můžete, prosím, napsat, s jakou verzí BRLTTY se vám nakonec Tiemana
podařilo rozchodit nebo ideálně poslat přímo odkaz na stažení. Možná budu
řešit stejný problém jako vy, tak by se mi taková informace hodila.

Předem děkuji
Honza Šnyrych