[Fanda] Hp elitebook 820 oprava základní desky reference na servis

GP1 gp1 na nextra.sk
Pondělí Srpen 10 13:03:05 CEST 2015

Ahoj!
Čo je pokazené na základovej doske?
Doska sa dá zohnať aj mimo servisu za lepšiu cenu.
Je viacero pracovísk, kde dokážu vymeniť súčiastku na základovej doske.
Cena sa potom odvíja od rozsahu prác.
Celkom slušný servis bol niekde v plzni, ale ak sa nemýlim, mali zbernu aj
vo viacerých mestách.
Momentálne mám zhavarovaný počítač, takže sa nedostanem k archivu adries.
Peter
----- Pôvodná správa -----
Od: "Jirina Holenova" <Jirina.Holenova na centrum.cz>
Komu: <fanda na elsa.cvut.cz>
Odoslané: 10. augusta 2015 12:13
Predmet: [Fanda] Hp elitebook 820 oprava základní desky reference na servis

Zdravím na konferenci,

Prosím, máte někdo zkušenost s nějakým dobrým servisem, který opravuje
základní desky Hp?

V autorizovaném servisu už jsem ntb měla, ti samozřejmě mění základní desku
rovnou za patřičnou cenu.

A další dotaz: jakou redukci pořídit k připojení ssd disku z Hp elitebooku
820 k přetažení dat do pc?

Děkuju za příp. info

Jiřina