[Fanda] nový počítač

Jarek Krcmar krcmar1 na volny.cz
Pondělí Srpen 10 11:56:22 CEST 2015

Milí fandové,
rád bych upřesnil informaci o novém počítači.
Budu mít OS Windows 7 a jinak to, co jsem poslal, platí.
Pro připomenutí předkládám ještě jednou informaci o počítači.
OS: Windows 7
notebook HP ProBook 450 G2 15,6FHD/i7 disk pevný SSD 250GB Samsung 850
EVO záruka k NB-5 let SW Oko 2.2
audio repro Speaker GENIUS SP-HF 500A
SW syntéza WinTalker Voice 2.1 UPG pro Windows
SW NVDA s hlasem
skener Canon LIDE 220
SW anti-vir AVG (12měs.) OEM
SW Office Home and Student 2013, 32-bit/x64 CZ
klávesnice Logitech Keyboard K120, USB, CZ
SW Knihomol 4k, ESD
SW FineReader 12 Professional/ESD
SW zálohovací Acronis True Image 2015 CZ ESD
SW Total Commander demo
Jarek