[Fanda] problém z přehráváním kodů a win media player

Martin Beran jazzeman na seznam.cz
Neděle Srpen 9 12:55:26 CEST 2015

Zdravím,
vím, že to není rada k věci, ale nebylo by lepší místo takového molochu,
jako je Windows Media Player, používat WinAmp či nějaký jiný přehrávač?
Mně tedy Win Media Player nikdy moc k srdci nepřirostl.
Martin.