[Fanda] Přejmenovávání souborů a koncovky, např. .txt

Ladislav Csepi lacoc na nextra.sk
Neděle Srpen 9 01:47:05 CEST 2015

Zdar, skúste použiť Freecommander, ten prípony predvolene nezobrazuje, teda zobrazuje ale pri premenovávaní ich inteligentne schová a zobrazí len názov premenovávaného súboru, práve preto, aby ste si ho omylom nevymazali, teda tú koncovku.
Avšak nutno vyskúšať, na xp, bo jak ho tu mám na sedmičkách, tak nie je vylúčené to čo nižšie píše Tom, že je toto výsadou sedmičiek a Freecommander sa vďaka tomu takto chová a na xp sa bude chovať ináč, no verím, že i tam to bude ok a prípony nebudete musieť skrývať v nastaveniach, bo to ozaj môže byť drobátko nekonfortné, ako sa tu tiež spomínalo - Laco

Dňa 8.8.2015, o 23:40, Tomáš Hromádka <t.hromadka na seznam.cz> napísal: