[Fanda] Změna rychlosti plynulého čtení v odečítači NVDA

Pátek Srpen 7 23:28:57 CEST 2015

Tak ja za seba môžem povedať, že pri výuke počítačov v Rehabilitačnom
stredisku informujeme o všetkých možnostiach, aké sú na trhu a zväčša to
žiaci aj rovno vidia v praxi, lebo niekto má na počítači Nvda, niekto
Jaws, čiže si hneď ukazujeme rozdiely, prednosti či nedostatky toho -
ktorého čítača, teda Jaws verzus Nvda. Ja stále razím teóriu, že treba
využiť všetky dostupné možnosti, teda ak som zvyknutý na Jaws kurzor a
potreboval som si dnes na chate naladiť televízne kanály, siahol som po
Jawse, ale inak už monho mesiacov mi Nvda vyhovuje na 99,9 percent vecí,
ktoré na počítači robím a ktoré by ma s Jawsom znervózňovali a
zdržovali, ba by mi tam dokonca chýbali.