[Fanda] Změna rychlosti plynulého čtení v odečítači NVDA

Pátek Srpen 7 21:49:20 CEST 2015

No mále bych zapomněl na argument, že když mám na stroji dva odečítače,
tak se o to víc velmi hodí, aby pro každý odečítač byla nastavena jiná
klávesa jako klávesa odečítače. Jinak je to chaos.

Nie nie, Nvda urobilo veľmi dobre, že odkopírovalo gro klávesových
skratiek Jawsu, inak by sa nikdy tak nerozšírilo. Keby za svoju
rozšírenosť vďačili len tomu, že sú zadarmo, tak by som si snáď Jaws
obhajoval a Nvda nadával do plagiátorov, ale za tie peniaze žiaľ Jaws
toho ponúka čo raz menej a menej a Nvda stále napreduje a napreduje.