[Fanda] Změna rychlosti plynulého čtení v odečítači NVDA

ppartyka ppartyka na chello.cz
Pátek Srpen 7 21:41:47 CEST 2015

Stačí si u NVDA otevřít "možnosti", najít položku "klávesnice" - a tam se
žádané pěkně polopatisticky dozvím. Rovnou si mohu příslušné klávesy
zaškrtnout nebo odškrtnout.

Poznámka: Škoda, že NVDA neužívá i jiné klávesy jako NVDA, třeba Jaws má
scrolog, taky bych si dokázal představit jako klávesu NVDA třeba klávesu
"pause" nebo "print screen". Samozřejmě takové klávesy by mohly sloužit
čistě jako alternativní pro hmaty například v horní řadě kláves.

Pamatujete si třeba na Kuk, který využíval jako svoji klávesu numerickou
pětku? Nevím proč se prosadila jen varianta přitisknutí odečítačové klávesy
a následné klávesy. Jakési přeřazení pomocí klávesy a pak už jen režim
odečítače by byl skvělý. Asi jako volba nápovědy. V nápovědě vyberu
odečítačovou klávesu a číslo 1 a pak už jen vybírám a vybírám, zjišťuju a
zjišťuju. Mimochodem pro Milana Měchuru. Tento způsob pomůže zjistit i to,
jaká je nastavena u jeho nainstalovaného NVDA odečítačová klávesa.

No mále bych zapomněl na argument, že když mám na stroji dva odečítače, tak
se o to víc velmi hodí, aby pro každý odečítač byla nastavena jiná klávesa
jako klávesa odečítače. Jinak je to chaos.

P.P.