[Fanda] Glosa - Zjisteni aktualni teploty na netu

Lubos Pintes lubos.pintes na gmail.com
Pátek Srpen 7 10:10:52 CEST 2015

Presne tak. Zoberme si škaredé jesenné počasie, môžu byť 4 stupne nad
nulou, ale je vlhko a fúka vietor, teda ľudovo "zima jak sviňa".
Alebo mínus 10 a krásne slnečno, bezvetrie, úplná radosť byť vonku.

Dňa 6. 8. 2015 o 17:54 Michal Rada - konference napísal(a):