[Fanda] Scanner nechce fungovat s Finereaderem

Čtvrtek Srpen 6 17:48:13 CEST 2015

Canon canoscany měly pár problém s napájením a s transferem řídících příkazů přes USB.

1) nedoporučuju zapojovat do USB 1 a USB 3.0 - USB 2.0 je ideál

2) Rozhodně pŕímo do noteooku, dokovací stanice je vlastně hub a napájení je trochu problém

3) V softwaru ke skenereu je třeba povolit TWAIN ovladač (doufám, že se nainstaloval s ttím)

4) v FR je třeba skenovat přes twain, ten si bohužel zavolá ten canoscan lide ovladač.

(2015-08-06 17:25)