[Fanda] Scanner nechce fungovat s Finereaderem

Vojtěch Polášek krecoun na gmail.com
Čtvrtek Srpen 6 15:49:51 CEST 2015

Ahojte,
tohle bude dotaz na scanovače. Po dlooouhé době jsem chtěl zkusit
provětrat svůj stařičký Canon LIDE 70. Je to přenosný scanner který se
připojuje pomocí USB.
Stáhl jsem tedy ovladače od Canonu pro Windows 7 64 bit, které používám
a nainstaloval. Scanner byl rozpoznán.
Zkoušel jsem scanovat přes tu Windowsí aplikaci Scanování a fax, či jak
se to v češtině jmenuje a zdálo se, že scanner funguje.
Bohužel Finereader 11 se s ním vůbec nechce bavit. Napíše to prostě
Scangear komunikace se nezdařila, scanner může být vypnutý, nebo je
odpojený kabel. Je jedno, jestli nastavím rozhraní Finereader nebo
rozhraní scanneru, prostě nic.
Nevíte, čím by to mohlo být? V nastavení Finereaderu to ten ovladač
scanneru normálně vidí.
Díky moc,
Vojta