[Fanda] Opožďování času u Sansy.

Martina Ribárová ribarova na quick.cz
Čtvrtek Srpen 6 11:36:52 CEST 2015

Dobré horké dopoledne přeji všem na této konferenci,

měla bych takový dotaz. Mnozí si možná poví, že je puntičkářský, přesto mě zajímá, proč tomu tak je. Vlastním MP3 přehrávač Sansa Clip, kde jsem zjistila, že se mi opožďuje čas o 5 minut. Přitom baterie, která je v přehrávači zabudovaná, je pravidelně nabíjena, vydrží mi vždy též dlouho nabitá. Čas i datum tedy by měla spolehlivě udržovat. Datum je v pořádku, jenom ten čas se opožďuje. Přitom jsem ho cca před měsícem nastavila přesně na minutu, na vteřinu možná ne a dnes je již zase o pět minut opožděný. Předpokládala bych, že se tak bude dít při špatném stavu baterie, což není, jak jsem na začátku uvedla. Přehrávač sice čas od času nechám vybít natvrdo, ale i tak vždy zbývají dvě procenta, když ho dávám nabíjet.

Můj dotaz tedy zní: Proč se ten čas takto neustále opožďuje? Kdyby to bylo třeba postupně, že by se třeba za rok opozdil o minutu či dvě, ale když čas nastavím a za měsíc je opožděn o pět minut? Jak jsem též psala na začátku, je to spíše dotaz, který mě zajímá, nikoli že by mě to pohoršovalo. Mám přesný čas v počítači, na mobilu či v rádiu a kdybych přecejen byla někdy chvilku závislá na zjištění času v přehrávači, budu si holt muset přičíst těch 5 opožděných minut. Zajímalo by mě též, zda to dělá ještě některému majiteli přehrávače?

Děkuji srdečně za případné odpovědi a přeji fajn den, Martina Ribárová se loučí.