[Fanda] Glosa - Zjisteni aktualni teploty na netu

Vítek tapin na wo.cz
Čtvrtek Srpen 6 07:05:09 CEST 2015

Ahoj Pavle,

Ohledně pocitovky, ta je tatáž i na Yahoo i na Weather.com, také jsem to
verifikoval, závisí to na vlhkosti a větru = rosný bod, který může být
nižší/vyšší než teplota, třeba jsem si vyjel
Base arturo prat, což je čilská základna na jižních shetlandských ostrovech,
 úplně dole skoro na antarktidě, kde je nyní 0°C, Sněžení s prudkým větrem
a větrno.
Směr větru od severu, v rychlosti 53.11 kilometrů za hodinu.
Pocitová teplota je -9°C.
Vlhkost je 97%, a viditelnost do 0.5 kilometrů.

Takže tady když je vysoká vlhkost, a prudký vítr, pocitovka se srazila o
9°C, jak Peťo uvedl, je na to nějaký vzoreček, také ho nevím.

A jen data z Yahoo Weather, ze kterých addon vychází se mění cca každých 30
minut reálně, když nastane rapidní změna počasí, tak i častěji, vlastní
pozorování.

Vítek