[Fanda] Glosa - Zjisteni aktualni teploty na netu

Vítek tapin na wo.cz
Středa Srpen 5 18:07:32 CEST 2015

Zdravím,

K níže napsanému bych jen doplnil, že je-li nad Čechami zataženo, a Moravou
jasno, tak je 50% oblačno úhrnem pro celou ČR:D.

A druhá poznámka, to, že je vidět z baráku celé zatažené nebe neznamená, že
třeba na druhé straně městaje roztrhaná oblačnost apod., to je velmi zrádné.

Třetí poznámka, ohledně měření teplot, myslím, že je mezinárodní norma
měřit teplotu 2 m nad zemí, a samozřejmě mimo jakékoli budovy, které
emitují teplo kolem nich, klasické meteorologické budky, takže to je
objektivnější než teploměr pár desítek cenťáků za vnější stěnou, který
stejně měří teplo ovlivněné teplem z budovy + je-li teploměr v 6. patře,
také to není směrodatné, protože jsem neviděl člověka, který by dosahoval
výšky cca 18 metrů. Čili fakticky nejoběktivnější je měření právě
meteorologickým teploměrem v budce 2 m nad zemí, což je zhruba výška, ve
které má člověk hlavu max. s půlmetrovou odchylkou směrem dolů:).

Jinak víceméně souhlas s tím, co napsal Radek, teplota vísky, kde máme
chajdu, je toliko odvislá od nejblíže situované meteorologické boudy v
krajském městě podle geografie lokality vísky, kterých je v ČR kolem 50
zhruba.

Hezký letní den všem teplým, přitepleným, přihřátým, horkým a nažhaveným
fandům jakéhokoli pohlaví či čehokoli mezi :D
Vítek

> [...]
>Řekl bych asi tak. Je fajn, že Google rychle vyhledá nejbližší
doporučovanou
>hospodu, ale jestli se tam točí skutečně dobré pivo, tak to vám stejně
>nejlíp řekne místní štangast. Technika je dobrá, ale neměla by nás
>odlidšťovat.
>A tak na závěr mé krátké úvahy - vyrážím do Kladna na Rangers, mají akci v
>zámecké zahradě, vzpomínkový koncert k 50 výročí, takže opět jistá
>nostalgie, kterou umocní technika, protože díky ní mohou promítat projekce
>fotkama a textama písní - a tak fajn, že technika slouží. Ale zase: Od
Sami