[Fanda] Tip pro W7 k wifi sítím - bylo RE: Už jste někdo přešel na Windows 10?

Středa Srpen 5 12:32:40 CEST 2015

Tip pro W7: Abyste nemuseli dvakrát do toho kontejneru se sítěma, udělejte
si zástupce na připojené sítě do start menu. Na hlavní liště na tlačítku
start dejte kontextové menu a zvlte Vlastnosti hlavního panelu a nabídky
start. Tam v dialogu najděte v sekci Upřesnit stromový seznam a zaškrtnéte v
něm "Připojit" - tím se v pravé části nabídky udělá položka "Připojit k" a
když jí zvolíte jste hned v tom kontejneru a nvda i další screenreadery vše
hlasí nhed na poprvé.

From: fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz
[mailto:fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz] On Behalf Of Tomáš hromádka
Sent: Tuesday, August 04, 2015 8:15 AM
To: fanda na elsa.cvut.cz
Subject: Re: [Fanda] Už jste někdo přešel na Windows 10?

Zdar.
Tohle já vim, to mi funguje, jen jsem tim chtěl říct, že to okno je prostě
nestandardní a že neni vidět, jestli je síť, ke který se chceš připojovat
free nebo ne a že když se připojíš, tak ti to neřekne jako v XP, že ses
připojil. Toď vše.
Tom