[Fanda] Zjisteni aktualni teploty na netu

Jiří Stejskal stejskal na braillnet.cz
Úterý Srpen 4 22:45:50 CEST 2015

Ahoj Vítku,
samozřejmě, že jsem chtěl používat zmíněný doplněk do Nvda, ale absolutně se mi ho nepodařilo rozchodit. Psal jsem o tom, instalace proběhne normálně, i nastavení míst měření funguje, ale vůbec mi nefungují klávesové zkratky a nejde je ani změnit. Zkusil jsem i přeinstalovat Nvda a vyčištění všech pozůstatků, ale ani to nepomohlo. Proto ta částečná alternativa.
Jirka

-----Original Message-----
From: fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz [mailto:fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz] On Behalf Of Vítek
Sent: Tuesday, August 04, 2015 8:41 PM
To: Konference - Fanda
Subject: Re: [Fanda] Zjisteni aktualni teploty na netu

Ahoj Jirko,

Protože vzdálenost bude mezi těmito dvěma městy stále stejná, tento údaj si
stačí zapamatovat, a pro zbylé dva údaje měření teplot stačí využívat jiné
také poměrně přesné zdroje, třeba zmíněný Weather Plus addon pro NVDA, kde
je možné najít a přidat i tato městečka, nebylo by to o dost jednodušší?
Popř. klient Miranda také vykoná velmi precizní práci co do měření s
možností do desetin stupňů.

Hezký den
Vítek