[Fanda] Brltty na Windows 7 a braillský řádek Tieman

Ondrej Rosik ondrej.rosik na gmail.com
Úterý Srpen 4 21:54:22 CEST 2015

To je inak divné, na tom kamarátkynom riadku myslím klávesy šli, ale asi
sa jej na to ešte spýtam, lebo sme to riešili takto pred rokom a nejako
fakt už neviem s istotou povedať, ako čo fungovalo.

Dňa 4. 8. 2015 o 21:48 Martin Beran napísal(a):