[Fanda] Brltty na Windows 7 a braillský řádek Tieman

Martin Beran jazzeman na seznam.cz
Úterý Srpen 4 21:48:11 CEST 2015

Ahoj,
odpovídám sám sobě; BRLTTY jsem již rozchodil, měl jsem staženou nějakou
špatnou windowsí verzi - ony šly nainstalovat obě, ale zkrátka to nějak
nechodilo.
Jen mě trápí jakási pomalá odezva řádku, jako by byl trochu líný a jako
dříve nefungují navigační klávesy.
Martin.