[Fanda] Zjisteni aktualni teploty na netu

Vítek tapin na wo.cz
Úterý Srpen 4 20:41:07 CEST 2015

Ahoj Jirko,

Protože vzdálenost bude mezi těmito dvěma městy stále stejná, tento údaj si
stačí zapamatovat, a pro zbylé dva údaje měření teplot stačí využívat jiné
také poměrně přesné zdroje, třeba zmíněný Weather Plus addon pro NVDA, kde
je možné najít a přidat i tato městečka, nebylo by to o dost jednodušší?
Popř. klient Miranda také vykoná velmi precizní práci co do měření s
možností do desetin stupňů.

Hezký den
Vítek