[Fanda] Zjisteni aktualni teploty na netu

Jiří Stejskal stejskal na braillnet.cz
Úterý Srpen 4 20:22:35 CEST 2015

Zdravím fandové,
navazuji na můj dotaz z mého předchozího mailu, který jsem poslal před pár
dny,  ohledně zjištění aktuální teploty ze stránky:
http://www.vzdalenostmest.cz/cesko/
Protože se pravděpodobně nedá v IE běžným způsobem přes oblíbené docílit,
aby se stránka otevírala s přednastavenými údaji, chtěl bych poprosit znalé,
jestli by věc nešla řešit nějakým skryptem, bat souborem, nebo maličkým
prográmkem, který by po odentrování zástupce odkazu z plochy postupně
provedl následující kroky:
otevřel by zmíněnou stránku,
do pole Vzdálenost z vložil Jabloňany,
do pole Vzdálenost do vložil Boskovice,
stisknul tlačítko Vzdálenost
a nakonec stisknul tlačítko Předpověď počasí.
Tím by se docílilo toho, že po odentrování odkazu z plochy a několika
šipkách dolů by bylo možné se ihned dozvědět aktuální teplotu v daných
lokalitách. Prováděl jsem v prvním z míst kontrolní měření teploměrem a
údaje se docela shodovaly.
Díky za pomoc.
Jiří Stejskal

--------
Dobrý den,
na stránce:
http://www.vzdalenostmest.cz/cesko/
je možné si kromě vzdáleností mezi městy a obcemi a vyhledáním trasy nechat
zobrazit i okamžitou teplotu ve výchozím a cílovém místě.
Chtěl bych docílit toho, abych nemusel při každém otevření stránky vkládat
název dvou konkrétních míst a klikat na tlačítka Vzdálenost a poté na
Předpověď počasí, ale aby se mi stránka otevřela přímo s danými údaji o
počasí. Ikdyž uložím do Oblíbených stránku s danými daty, po dalším otevření
je stránka "čistá".
Měl byste někdo radu, jak toho docílit? Díky.
Jiří Stejskal