[Fanda] Brltty na Windows 7 a braillský řádek Tieman

Ondrej Rosik ondrej.rosik na gmail.com
Úterý Srpen 4 13:02:00 CEST 2015

Už si to žiaľ presne nepamätám, myslím ale že v ponuke štart v menu
brltty je položka start service, ktorá by mala vynútiť spustenie brltty.
Potom už len v nvda vybrať zobrazovač brltty a malo by to ísť. Zvykne to
ale občas padnúť a vtedy treba nanovo spustiť službu a reštartovať NVDA.

Dňa 4. 8. 2015 o 12:54 Martin Beran napísal(a):