[Fanda] Brltty na Windows 7 a braillský řádek Tieman

Martin Beran jazzeman na seznam.cz
Úterý Srpen 4 12:54:35 CEST 2015

Ahoj,
měl jsem to napsat - i já mám 32bitovou verzi Windows 7, takže docela
uvítám postup, jak jsi to, Ondro, rozchodil;
já si s tím včera hrál docela dlouho, zkoušel jsem i takové věci, jako
je nastavení kompatibility spouštění, spouštěl jsem instalátor i jako
správce, ale zkrátka to nerozběhám.
Martin.
P.S.: Další věc, na kterou si z dřívějška vzpomínám byla ta, že mi sice
ve Win XP řádek s BRLTTY chodil, ale nešly používat navigační a pohybové
klávesy pro posun textu, což je docela zásadní potíž.