[Fanda] Brltty na Windows 7 a braillský řádek Tieman

Ondrej Rosik ondrej.rosik na gmail.com
Úterý Srpen 4 12:38:10 CEST 2015

Ja som to riešil a pokiaľ si pamätám, funguje to len pod win 7 32-bit.
Tá kamarátka, čo to potrebovala má stále win xp, tam problém nebol.
obávam sa, že pod win 10 64-bit to nepôjde, ale rád by som sa mýlil.

Dňa 4. 8. 2015 o 11:43 Martin Beran napísal(a):