[Fanda] Brltty na Windows 7 a braillský řádek Tieman

Martin Beran jazzeman na seznam.cz
Úterý Srpen 4 11:43:24 CEST 2015

Milí fandové,
mám dotaz zřejmě spíše na uživatele odečítače NVDA, možná hlavně na
Ondru Rosíka, který se s tím nedávno potýkal.
Podařilo se prosím někomu z Vás, kdo máte starší braillský řádek Tieman,
rozchodit jej s Brltty na sedmičkách?
Na Win XP se to dalo, ale začínám mít pocit, že nové verze BRLTTY
zkrátka již Tiemana nepodporují.
Laboroval jsem s tím z toho důvodu, že mě nějak stále láká přechod na
Windows 10, tak jsem si říkal, že se trochu obeznámím s odečítačem NVDA,
který tam funguje s tím, že by mi s BRLTTY v desítkách řádek mohl chodit
- bohužel už pro něj jinak nejsou ovladače.

Vše jsem nainstaloval, v konfigurátoru BRLTTY vybral příslušný driver,
dokonce jsem se přesvědčil, že je v .CONF souboru odkomentován, v
odečítači NVDA jsem nastavil jako řádek BRLTTY, ale zkrátka jsem to
nerozchodil.
Služba BRLAPI mi běží, to jsem ověřil, ale řádek zkrátka nic neukazuje,
tak jsem to zatím vzdal a vrátil se zpět k Jawsu.
Spíše mě to zajímá z toho důvodu, že se tu ten problém několikrát řešil
a více méně asi nikdy ideálně nedořešil.
Martin.