[Fanda] Už jste někdo přešel na Windows 10?

Peter Halada pietro4044 na gmail.com
Úterý Srpen 4 07:53:24 CEST 2015

cez nvda sa ozve niečo ako "avajlablenetworx",  - to je anglická hláška
"dostupné siete a hneď po stlačení dolnej šípky sa dá pohybovať po
dostupných sieťach, teda aspoň u mňa.

PH

Dňa 4. 8. 2015 o 6:12 Michal Ondruška napísal(a):