[Fanda] Už jste někdo přešel na Windows 10?

Marek Durila marekdurila na seznam.cz
Úterý Srpen 4 06:14:23 CEST 2015

Ahojte, pardon,
Mam to propojené s office #^%.
A když sem chtěl vytvořit lokální účet tak to prostředí je jaksi.
Nejdříve musíš dát jakoby vytvořit microsoft účet, tam pak v dalším
kroku odmítneš, že
nechceš mail a až ve 3. kroku tě to pustí na lokální účet, zkus naschvál
vytvořit další lokální účet.