[Fanda] Už jste někdo přešel na Windows 10?

Milka Bažantová milka.bazant na braillnet.cz
Pondělí Srpen 3 22:23:10 CEST 2015

Dobrý den!
Přechod na Windows deset raději zkoušet nebudu a kdyby,určitě si nechám
poradit,protože počítačová dobrodružství moc nemusím.Prozatím jsem s Windows
sedmičkou celkem spokojena,ikdyž přechod s Windows xp na Windows sedum byla
pro mne španělská vesnice.
S pozdravem Milka Bažantová.

-----Původní zpráva-----
From: Marek Susčík
Sent: Monday, August 03, 2015 9:52 AM
To: fanda na elsa.cvut.cz
Subject: Re: [Fanda]Už jste někdo přešel na Windows 10?

Dobrý den,

Dovolte mi se krátce vyjádřit k aktuální situaci s kompatibilitou odečítače
Winmonitor pod Windows 10, resp. Windows 8.1.
Se systémem Windows 8.1 je Winmonitor kompatibilní od verze 2.2 a instalace
tohoto odečítače nečiní pod Windows 8.1 žádné obtíže. Pokud někdo při
zprovozňování Winmonitoru pod tímto operačním systémem zažil něco podobné
porodu, budeme určitě v ACE Designu vděční, pokud nebude trpět porodními
bolestmi sám a podělí se o ně s námi, pokusíme se mu od nich ulevit.
Co se týče Windows 10, i na tento systém je možné Winmonitor ve verzi 2.2
nainstalovat, nicméně nebude vše ozvučeno, např. nebudou ohlašovány štítky
při zasunutí USB paměťového média. Můžou se však objevit i jiné vážnější
problémy a to byl důvod, proč jsme v konferenci Oko informovali uživatele,
aby na Windows 10 prozatím nepřecházeli.
A nakonec si dovolím jeden zcela osobní názor: v současné době bych
doporučil přejít na Windows 10 těm, kteří mají rádi digitální dobrodružství
a rádi si se svým počítačem hrají. Těm ostatním uživatelům bych doporučil
zdrženlivost.
Děkuji a přeji všem příjemný začátek pracovního týdne,

Marek Susčík