[Fanda] Už jste někdo přešel na Windows 10?

Pondělí Srpen 3 21:33:01 CEST 2015

áno, prvý krát sa samo akoby otvorí, ale potom len windows m, znova na
systray a už ti ostane funkčné, teda aktivuješ ho medzerníkom a potom
šípkami. Ale tiež si pamätám, že Jaws vedel to okno nejako hnusne držať,
narozdiel od Nvda.