[Fanda] Už jste někdo přešel na Windows 10?

Radek Žalud radek.zalud na seznam.cz
Pondělí Srpen 3 17:41:59 CEST 2015

Marku sakra to se zase nedá číst.
Chápu, že něco tak podřadného jako emaily do konferencí Tě netankujou,
takže prostě píšeš jak prase, ale tohle se vážně už nedá číst. Máš tam
přeplou klávesnici na angličtinu asi a tak to tu luštit slovo po slově
je fakt lahoda a na to zas nemám čas já.
Občasná kontrola vlastního rukopisu by fakt neuškodila.