[Fanda] Už jste někdo přešel na Windows 10?

Marek Durila marekdurila na seznam.cz
Pondělí Srpen 3 17:10:05 CEST 2015

Ahoj,
Mam to propojen0 s office #^%.
A kdz6 sem cht2l vztvo5it lok8ln9 [4et tak to prost5ed9 je jaksi.
Nejd59ve mus93 d8t jakobz vztvo5it microsoft [4et, tma pak vdal3im kroku
odm9tne3, 6e nechce3 mail a a6 ve #. kroku t2 to pust9 na lok8ln9 [4et,
ykus naschv8l vztvo5it dal39 lok8ln9 [4et.