[Fanda] Už jste někdo přešel na Windows 10?

Radek Žalud radek.zalud na seznam.cz
Pondělí Srpen 3 16:36:02 CEST 2015

No zatím to po mě microsoftí účet nevyžaduje a tak ho tam nedávám.
Jen jsem chtěl upozornit na to, že se všude píše o tom, že microsoftí
účet je nutností u win 10 a přitom já ho tu nemám a normálně funguju.
Takže bych rád tuhle desinformaci vyvrátil.