[Fanda] Už jste někdo přešel na Windows 10?

Pondělí Srpen 3 14:12:14 CEST 2015

Radku, jediný problém budeš mít u propojení s účtem Microsoftu, k čemź tě to
tak jako tak donutí. Tam jsou trochu nestandardní prvky, ale objektovou
navigací se to dá celkem rozumně udělat. Snad to nejhorší se ti může stát,
źe občas NVDA nereaguje správně na logon screenu.

From: fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz
[mailto:fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz] On Behalf Of Radek Žalud
Sent: Monday, August 03, 2015 12:24 PM
To: fanda na elsa.cvut.cz
Subject: Re: [Fanda] Už jste někdo přešel na Windows 10?

Zdravím.
Marku naprosto s Tebou souhlasím.
No a jelikož jsem sám velká hračička a rád si hraju, tak jsem si včera v
notebooku přeinstaloval systém na win 10 z původních win 8.1 a docela se mi
to líbí. Jeví se mi ten systém velice podobně jako win 8.1 a zatím nevidím
nějaké extra velké odlišnosti, pokud tedy pominu navrácení nabídky start a
to, že jsou desítky svižnější.
Jakmile budu mít nějaké další zkušenosti, určitě se s nimi podělím.
S pozdravem Radek Žalud.

Dne 3. 8. 2015 v 9:52 Marek Susčík napsal(a):
> Dobrý den,
>
> Dovolte mi se krátce vyjádřit k aktuální situaci s kompatibilitou
odečítače Winmonitor pod Windows 10, resp. Windows 8.1.
> Se systémem Windows 8.1 je Winmonitor kompatibilní od verze 2.2 a
instalace tohoto odečítače nečiní pod Windows 8.1 žádné obtíže. Pokud někdo
při zprovozňování Winmonitoru pod tímto operačním systémem zažil něco
podobné porodu, budeme určitě v ACE Designu vděční, pokud nebude trpět
porodními bolestmi sám a podělí se o ně s námi, pokusíme se mu od nich
ulevit.
> Co se týče Windows 10, i na tento systém je možné Winmonitor ve verzi 2.2
nainstalovat, nicméně nebude vše ozvučeno, např. nebudou ohlašovány štítky
při zasunutí USB paměťového média. Můžou se však objevit i jiné vážnější
problémy a to byl důvod, proč jsme v konferenci Oko informovali uživatele,
aby na Windows 10 prozatím nepřecházeli.
> A nakonec si dovolím jeden zcela osobní názor: v současné době bych
doporučil přejít na Windows 10 těm, kteří mají rádi digitální dobrodružství
a rádi si se svým počítačem hrají. Těm ostatním uživatelům bych doporučil
zdrženlivost.
> Děkuji a přeji všem příjemný začátek pracovního týdne,
>
> Marek Susčík

býval pozorněji četl konferenci, tak o testování W10 víte více. Toť k tomu
druhému.

> A k tomu prvnímu, no problémem je, že W10 používají občas dosti
nestandardní prvky, což dělají třeba na přihlašovací obrazovce, či na
obrazovce zřízení účtu (což zamrzí). A otázkou je, jestli s tím bude problém
či ne.

> Jo a k WM jsem psal o W8.1, ne o W8. Věřte nebo ne, ale v pár věcech se to
chová jako úplně jiný systém - bohužel.

> Michal
> Jiří Stojaník <stojanik.jiri na tiscali.cz> wrote:
> (2015-08-02 15:05)

Winmonitor a dám sem vědět.

instrukcích a že byl dost porod to vůbec rozběhat na w 8.1, tak fakt ne-e.
Thunder a NVDA mají tu výhodu, že nepotřebují zprostřevkující ovladač, ale
věřte že i nvda bylo ještě před šesti týdny problém, teď už není. Jaws má
zase výhodu že se stále vyvíjí a tedy vesměs pro Freedom scientifics není
problém přepsat ovladače. Zcela natvrdo, se zbytkem - pokud nemá vývoj, jako
třeba u Dolphinu, bych moc nepočítal.

to tak srovnatelné s osmičkami bez updatů.

8.1, kde se dalo lépe pracovat v takové té nabídce všech aplikací, tam už to
bylo trochu lepší.