[Fanda] Nvda hlásí ve win 10 nekompatibilitu bylo Re: Už jste někdo přešel na Windows 10?

Pondělí Srpen 3 14:09:40 CEST 2015

Ta nekompatibilita NVDA je způsobená jiným voláním knihoven prostŕedí. Na
32-bitových systémech sby se ukazovat neměla vůbec, u 64-bitu to dělá
problémy jen někde (logon screen třeba).

From: fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz
[mailto:fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz] On Behalf Of Radek Žalud
Sent: Monday, August 03, 2015 12:32 PM
To: fanda na elsa.cvut.cz
Subject: [Fanda] Nvda hlásí ve win 10 nekompatibilitu bylo Re: Už jste někdo
přešel na Windows 10?

Zdravím.
Potvrzuji Markův poznatek, win 10 při každém startu zatím vyhazujou oznámení
o tom, že je NVDA nekompatibilní aplikace a že by mohly být problémy, ale
krom toho oznámení nevidím žádné problémy, NVDA funguje normálně.
nicméně snad to vývojáři NVDA brzy vyřeší.