[Fanda] Nvda hlásí ve win 10 nekompatibilitu bylo Re: Už jste někdo přešel na Windows 10?

Radek Žalud radek.zalud na seznam.cz
Pondělí Srpen 3 12:31:30 CEST 2015

Zdravím.
Potvrzuji Markův poznatek, win 10 při každém startu zatím vyhazujou
oznámení o tom, že je NVDA nekompatibilní aplikace a že by mohly být
problémy, ale krom toho oznámení nevidím žádné problémy, NVDA funguje
normálně.
nicméně snad to vývojáři NVDA brzy vyřeší.