[Fanda] Už jste někdo přešel na Windows 10?

Radek Žalud radek.zalud na seznam.cz
Pondělí Srpen 3 12:24:09 CEST 2015

Zdravím.
Marku naprosto s Tebou souhlasím.
No a jelikož jsem sám velká hračička a rád si hraju, tak jsem si včera v
notebooku přeinstaloval systém na win 10 z původních win 8.1 a docela se
mi to líbí. Jeví se mi ten systém velice podobně jako win 8.1 a zatím
nevidím nějaké extra velké odlišnosti, pokud tedy pominu navrácení
nabídky start a to, že jsou desítky svižnější.
Jakmile budu mít nějaké další zkušenosti, určitě se s nimi podělím.
S pozdravem Radek Žalud.