[Fanda] Obrovská složka Windows

Marek Durila MarekDurila na seznam.cz
Pondělí Srpen 3 11:17:29 CEST 2015

A ja jen dodam, ze pokavad date vycisteni disku a ste v tom hlavnim listboxu
kde zaskrtavate co se ma odstranit staci jednou nebo 2x tabem najit vycistit
systemove soubory.

---------- Původní zpráva ----------

Od: Vojtěch Polášek <krecoun na gmail.com>

Komu: fanda na elsa.cvut.cz

Datum: 3. 8. 2015 10:42:31

Předmět: Re: [Fanda] Obrovská složka Windows

"Ahojte,

takže přátelé, řešení je následující.

Spusťte vyčištění disku a vaším oblíbeným odečítačem si nějak najděte

tlačítko "Vyčistit systémové soubory", nebo tak něco, nedá se na něj

dostat normálním fokusem.

Objeví se vám něco jako staré aktualizace Windows, nachází se to v té

složce WinSX. Můžete to v klidu odstranit, jsou to vlastně všechny

aktualizace, které jste tam kdy nainstalovali.

Omlouvám se za nepřesný překlad, mám anglické Windows.

Mějte se,

Vojta

On 2.8.2015 18:59, Marek Durila wrote:

> Dej vyčistit systémové soubory

> Odesláno z iPhonu

>>> 1) přes cleanmgr.exe si pročistěte co půjde

>>> 2) odstraňte si staré soubory s aktualizacemi (třeba z W8 na W8.1)

>>> 3) Odstraňte si body obnovení (třeba přes utilitu qrm plus na nirsoft.
net)

nevím o kolik to sundáte.

>>> M

nepřišel.