[Fanda] Už jste někdo přešel na Windows 10?

Neděle Srpen 2 23:25:55 CEST 2015

Nech Microsoft kašle na Narrator, načo znova objavovať koleso? Radšej
keby podporil tvorcov Nvda a tento priamo integroval do systému, to by
bola pecka. No úplne by stačilo, aby robil jedno - vo svojich
aplykáciách dbal na prístupnosť, používal štandardné ovládacie prvky a
boli by spokojní všetci.