[Fanda] Už jste někdo přešel na Windows 10?

Marek Durila marekdurila na seznam.cz
Neděle Srpen 2 22:09:56 CEST 2015

Laco,
Jestli ti jde pod Win 8.X tak ti pude i tu.
Narrator se dá použít např. kláv. zkratku shift. šipky sem neznal, ten
hlas to máš pravdu, ale vem si, jak sem malý trh, IOS resp. např. MacOS
taky ze začátku nebyl v CZ, siri taky není v češtině a mnohdy co
rozpozná je sranda :P.