[Fanda] Už jste někdo přešel na Windows 10?

Lubos Pintes lubos.pintes na gmail.com
Neděle Srpen 2 19:45:46 CEST 2015

Možno to je len moja subjektívna skúsenosť, ale Win 98 "skapínali", teda
totálne zamrzli a to prakticky vždy pri objavení tej slávnej hlášky, že
"program vykonal nepovolenú operáciu a skončí".
Väčšinou skončil nie len program, ale aj celý systém a jediné čo pomohlo
bol tvrdý reset.
Od XP vyššie to už bolo lepšie. Pár krát mi zdochli aj sedmičky, myslím
ale, že to bol nejaký problém s ovládačom ku TV tuneru a stalo sa to len
asi dva krát.
To je podľa mňa dosť významné používateľské zlepšenie. Ale ako tak
rozmýšľam, prakticky jediné. Hlavne z "pohľadu" jednoduchého
nevidiaceho, ktorý si len píše v poznamkáči a píše / číta maily.

Dňa 2. 8. 2015 o 19:14 Ladislav Csepi napísal(a):