[Fanda] Už jste někdo přešel na Windows 10?

Peter Halada pietro4044 na gmail.com
Neděle Srpen 2 19:31:18 CEST 2015

Ja sa teda nejdem púšťať do žiadnych polemík, ale Laco, zaujímalo by ma,
čo by si ty považoval za zlepšenie, ktoré by si ty privítal v novom
operačnom systéme.

Dňa 2. 8. 2015 o 19:25 Peter Nedorost napísal(a):