[Fanda] Už jste někdo přešel na Windows 10?

Neděle Srpen 2 19:25:03 CEST 2015

Ale tak medzi win98 a xp určite bolo tých užitočných zmien množstvo,
spomeňme si napríklad na onen dialóg, že program vykonal nepovolenú
operáciu a skončí, čo viedlo k zatuhnutiu celého windowsu. Tiež sa
zlepšila práca so zvukom, človek si pohodlne môže manažovať hlasitosť
jednotlivých aplykácii, pracovať s viacerými zvukovými kartami atď.
Bohužiaľ súhlasím, že medzi win7 a vyššie užitočné zmeny niesú, len samé
užívateľa rozčulujúce veci. Ale všetko je to o individuálnych potrebách
užívateľa, ak niekto pracuje s počítačom denne len na Facebooku, postačí
mu prehliadač na čomkoľvek, nemusí riešiť, či tam má 7, 8, alebo 10.